Powered By Blogger

iKLaN

KoRaNG NaK CaRi aPe?

Pages

My ViDeo..eNJoY WaTCHiNG

1st ViDeo
2nd ViDeo

Tuesday, July 14, 2009

run f0r ur l!f3....

12/07/09 @ dataran merdeka...ari ni aku join larian "2009 olympic day"..da lama aku xjoin larian camni & da lama gak aku tinggalkan aktiviti ni, time skolah dulu aku aktif gak la join larian camni...klu ade larian je mesti aku join...lebih2 lg dak kelas aku yg handle bab larian kt dataran ni ..senang la skit nk join..sebut je la larian pe yg ade time tu semua aku penah join...adidas king of the rood, power run, bigwalk & byk lg la....penuh fail sijil aku...abis lari je dpt sijil pe x penuh...hehehe...
run for ur life

aku mane ek kt dlm pic ni..hehe.pic kt atas ni semua kwn2 adik aku...no.1 & no.4 dari kiri berdiri tu la adik aku..yg lain tu kwn2 dorg...hehe..event ni aku & adik puan aku yg arrenge kan tuk dorg...dr pendaftaran sampai la hari larian..da mcm cikgu skolah lak coz aku bawak dak2 skolah pi larian ni...korg la lyn la pic kt bwh ni...sampai org ingat aku ni cikgu....adoii...xsesuai tul aku jd cikgu...sekian...

yeahhh!! kami dapat sijil

it's what i eat and what i do

arif, zali & ikmal with nadia af bape ek ?? lupe la

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...