iKLaN

KoRaNG NaK CaRi aPe?

Pages

My ViDeo..eNJoY WaTCHiNG

1st ViDeo
2nd ViDeo

Tuesday, July 7, 2009

H3Y L4D13S !!!!

"Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua laki-laki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis"

entry kali ini aku nk cite pasal "ladies" tu dlm bhs english...dlm bhs melayu lak perempuan @ wanita...tul ke perempuan itu lemah???...klu kami kaum yg lemah knp kaum lelaki selalu mengambil kesempatan ke atas kami??..sepatutnya kami di lindungi bukan di sakiti...ati perempuan terlalu lembut...walaupun kekadang keras...tp xde la keras mane pun...keras2 kerak nasi je...hehe...
MyEm0.Com

ati perempuan mudah terguris...terguris skit je nangis...cuit skit je nangis...cengeng tul la kami ni...huhuhu...tp tu la kenyataan perempuan hanya tau nangis je...wawawawa..ade stgh2 wanita nmpk je cam sorg yg tabah tp tu luaran je dalam ati hanya mereka je tau...betapa susahnya nk berlagak cam xde pe pa yg terjadi...huhuhu..pedih siot simpan2 ni...takut lama2 makan dalam... sendiri yg sakit..huhuhu..so xyah nk thn2 nangis....nangis je...
MyEm0.Com

psstt...lelaki lemah bila tgk perempuan nangis ni...hehe
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget