iKLaN

KoRaNG NaK CaRi aPe?

Pages

My ViDeo..eNJoY WaTCHiNG

1st ViDeo
2nd ViDeo

Tuesday, August 4, 2009

b4tuk l4g!...b4tuk l4g!...b4tuk l4g!...


batuk lagi....batuk lagi...huk..huk...huk...da lebih seminggu ni.....risau gak aku....ubat da abis...batuk xelok lg ni nyesal lak aku mkn buah rambutan ari tu....benda da jadi wat pe nk nyesal lg ek..time mkn xberingat...buah rambutan tu sedap sgt la....sampai xleh nk berhenti aku mkn...klu korg nk tau aku ni bukan la antu rambuta sangat.buah tu da siap potong tggl telan je kot...xkn nk tgk je kot...

skang musim buah kan bersepah2 aku tgk org jula buah rambutan kt tepi jln & kt pasar malam....aku dpt buah ni pun dr adik aku nye bf la...dia blk kg ari tu....kg dekat senang la nk blk...huhhukg aku jauhnk blk pun kena naik flight...kos pun mahal...korg tau ke kg aku kt mane??mesti ramai xtau lg kan....kwn2 skola aku tau kot....kwn2 chat aku tau ke ek??klu xtau xpe lame2 korg leh tau gak kg aku kt mane...yg pastinye mmg jauh...

aku nk cite psl pe sebenarnye ni...hahaha..batuk aku ade lg ni.......mcm2 aku try...minum air asam jawa, minum madu la....tp xelok lg pun xsuke...xsuke...xsuke...BATUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buah ni la yg buat batuk aku xilang sampai skang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget